her "bor" jeg, hvor "bor" du??

Heeei! Jeg er Siv=P Lav, hyper og ganske søt..=P Hehe.. Erre no erre bare å spørre!=D

onsdag, mai 23, 2007

woohoo..


Weehey! Snakker vi LENGE sia jeg har blogga nå eller?!?!?!?!?! over en måned! og får noen fantastiske uker det har vært!! la oss oppsummere føre vi går nærmere inn på det;):

1.) Jeg har vært russ!:D
2.) Russerevyen!:D

3.) Gudamei, jeg er betatt!:D

4.) For en fantastisk vennegjeng jeg har!:D

5.) Liverpool spiller i Cahmpions Leauge finalen i kveld!:D

6.) Skolen er SNART ferdig! og jeg består ALLE fag!:D

7.) Jeg har fått lærlingplass!:D

Dette er 7 FANTASTISKE ting jeg må nesten reise meg opp å klappe for meg selv for..;) men det ville sett litt dumt ut.. hehe..

1.) Jeg har vært russ! Mitt andre år som russ er nå ferdig, men fytti! Dette året overgikk VIRKELIG ifjor! Masse venner, masse tull og ikke minst masse liv! Den ene happeningen etter den andre!:D fytti å flott!:D



2.) Russerevyen!:D Dette var en stor suksess! Kanskje ikke så mange som så den som vi hadde håpet på, men fytti å bra den ble! og for noen mennesker! Russerevyen ble satt sammen av en gjeng med SYKT BRA mennesker! Blitt glad i de allesammen jeg! Og til lørdag får jeg dvd'n med russerevyen på!:D


3.) Fytti! Betatt ja! Swep of my feet! er ikke mer å si om den saken..;) hehe



4.) Jeg har en helt fantastisk vennegjeng!!:D Jeg må bare få fortalt hvor glad jeg er i dere alle! selvomat noen kanskje faller litt bak andre i det siste, er jeg like glad i dere alle sammen!




5.) LIVERPOOL ER I CHAMPIONS LEAUGE FINALEN!!:D her erre jaggu ikke annet å gjøre enn å ønske gutta lykke til!:D



6.) Skolen er snart ferdig, og jeg består alle fag! Hva er det å si.. jeg skal aldri igjen(med det første) gå på vanlig skole igjen! *takktakk*;) man kan bare late som om at man virkelig vet hvor lykkelig jeg er nå..;) det er vel kanskje litt trist oxo, men mest DIGG!!!


7.) Jeg har fått lærlingplass!:D og det ved PipeLife på Stathelle!:D her skal jeg jobbe som MA-opperatør. eller materialeadministrasjonting.. hehe.. det sal bli arti.. kjøre truck skal jeg oxo!:D