her "bor" jeg, hvor "bor" du??

Heeei! Jeg er Siv=P Lav, hyper og ganske søt..=P Hehe.. Erre no erre bare å spørre!=D

lørdag, mars 10, 2007

Særemne!!!:@:@

Jeg vil gjerne dele mine tanker om særemnet med hvem det nå er som leser dette, ja jeg er lettere IRRITERT i øyeblikket(noe som har noe med at jeg er trøtt og dritt lei) Vel, det har seg slik at jeg ALDRI har vært borti noe så kjipt som særemne! Og jeg har vært borti mye kjipt! Jeg sitter her midt på natta og har egentlig lyst til å legge meg, man kan ikke fordi da blir jeg aldri ferdig med dette hersens særemne! Det hadde vært kjekt hvis jeg hadde finni et eller annet særemne om Unni Lindell på internett, men tror du at JEG noen gang kan ha slik flaks???!!!?!?! Nei, det skal jeg love deg at jeg ALDRI i verden noen gang kommer til å få! så jeg må jo skrive dette ut i fra mitt eget hode, uten å kunne hente noen ideer noen steder! BlææææææH!!! Jeg er så lei og umotivert!! Gidder ikke å skrive dette tullet!(altså særemne, ikke bloggen) HuffHuff..


Særemne kan henge seg i et tre, LAAAAAAAAANGT inne i skogen, der ingen noen gang kan finne det!!

Hilsen en SINT/TRØTT/DRITT LEI Siv.. ;)

2 Comments:

Blogger Til min kjære venn.. said...

Sisten!! Sjekk bloggen min for mer opplysninger;)

6:08 p.m.  
Blogger Hege Bergjord said...

Stakkars deg, glad det er ett år til min tur, men har delvis bestemt meg for bok og forfatter allerede. Håper at alt går bra ellers. Er personlig VELDIG klar til å reise til Zimbabwe neste torsdag.

Ha det bra så lenge

10:00 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home