her "bor" jeg, hvor "bor" du??

Heeei! Jeg er Siv=P Lav, hyper og ganske søt..=P Hehe.. Erre no erre bare å spørre!=D

onsdag, mars 07, 2007

Meg selv fra A til Å

mens jeg sitter her og EGENTLIG skal jobbe med særemnet fikk jeg plutselig skrive en liste med ting man kanskje forbinner med meg fra A til Å.. hehe.. dette kan jo bli moro.. ;)

A: Anderledes.
B: Bjørnstad Bjørn.. ;)
C: Crazy!
D: Dramafreak!
E: Energisk.
F: Farlig..;)
G: Gal.
H: Høy... ehhm.. NOT!!!!
I: Inderlig glad i vennene sine!
J: Ja, hva kan man si på J..? Jeg vet! Jacobsen! Altså Anders Jacobsen! Da snakker vi bra heit! ;)
K: Koselig....? ;)
L: LAV!!!!!! *nobody saw that comming*;)
M: Mobbete..
N: Nesten litt småparanoid.
O: Oppmerksom
P: Party-menneske
Q: Ql..;) *Tog du an?*
R: Rar... ;)
S: Søt, Sær, Spennende. S er en bokstav som kan si mye..
T: Trøtt.
U: Unværlig
V: Vimsete
W: Wierd!
X: X-man digger når jeg var liten.
Y: Yppling.. Kanskje... :S ;)
Z: Zebra...? Striper er litt tøft da..
Æ: Ærlig.
Ø: Ørn.. I speidern.. ;)
Å: Åpen.

Erre noe du ikke er så enig i rop ut..;) hehe