her "bor" jeg, hvor "bor" du??

Heeei! Jeg er Siv=P Lav, hyper og ganske søt..=P Hehe.. Erre no erre bare å spørre!=D

lørdag, februar 03, 2007

En stor, STOR takk!!!:D:D






Jeg vil herved rette en STOR takk til ********!!! (Stjernene har ikke noe med antall bokstaver i navnet, navn føler jeg egentlig ikke har noe å si i sammenhengen)

Denne personen har hjelpi meg mer enn personen aner selv! Selv uten å fysisk snakke med denne personen har jeg klart meg gjennom tanker som har føltes ut til å ville dra meg lengre ned enn til bånn. De gangene jeg har snakket med denne personen "fysisk" har den altid sagt noe, kanskje ikke hvergang bevisst, noe som jeg senere har trengt å hørt.

Jeg får ikke sagt det bra nok hvor SYKT bra dette menneske er!!! :D :D

Jeg ber for deg!
I owe you more than you'll ever think of! :D




Når jeg tenker på hvor mye denne personen har betydd for meg, uten at denne personen vet det, så må det også være flere der ute, som blir "sett opp til" uten at de vet det! Akkurat DU betyr mer enn du vet for noen!! Det er mennesker du kjenner som ikke tør å innrømme hvor mye det du sier, gjør påvirker demmes selvtillit og måten de selv er iforhold til andre!! :D :D Alle dere der ute er så SYYYYYYYYKT betydingsfulle!!! :D

1 Comments:

Blogger Malin Malmgren said...

Du er så sykt verdifull, Siw!! tenk at DU er skapt a Gud, i Hans øyne er du perfekt!! digg å vite, ikke sant? du betyr mye for meg, og for alle de rundt deg! DIGGER DEG<3

1:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home