her "bor" jeg, hvor "bor" du??

Heeei! Jeg er Siv=P Lav, hyper og ganske søt..=P Hehe.. Erre no erre bare å spørre!=D

torsdag, februar 15, 2007

JAAA!!

Er du en av de som nå sitter hjemme og gjerne skulle dratt et sted, men har et problem; INGEN vil kjøre deg? Jeg kjenner meg så SYYYYKT igjen.. Men ikke nå lengre gitt.. Igår, 15. Februar kl 10.30 betsod Siv oppkjøringen.. og for å si det sånn, tror nesten jeg ikke har gjort noe annet idag enn å kjøre bil, virker sånn hvertfall..;) er så støl i armene, etter å ha kjørt bil som er tung i rattet..;) hahahahaha.. KAn ikke annet enn å glise jeg!

*Hurra, hurra for meg!!* :D ;)

2 Comments:

Blogger Til min kjære venn.. said...

SIIIIIIIIIIIIV! Jeg visste det ikke før i dag jeg...JEG VAR 2 DAGER FOR SEN!DU har bestått et av livets store prøvelser..og jeg har gått glipp av det:( hmf..men jeg kan ikke annet enn å si GRATULERER kjær deg!! Lille deg bak rattet!he he;) Du fortjener det så sinnykt vennnen!! Og kooos deg...og nyt det!! Jeg har lappen foran meg...og veien den er lang:((tenker du gliser nå) Jeg er i alle fall VELDI gla i deg! Sitter nå på drekkby og tenkr på deg...håper jeg kan få en kjøretur snart;) Nuss fra Ida:D

10:46 a.m.  
Blogger Hege Bergjord said...

Gratulerer med lappen :)

3:41 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home