her "bor" jeg, hvor "bor" du??

Heeei! Jeg er Siv=P Lav, hyper og ganske søt..=P Hehe.. Erre no erre bare å spørre!=D

søndag, januar 14, 2007

cLan!!;)

Jadda, så sitter jeg her da.. Midt på natta og leker datanøøøørd..;) Siv er på LAN folkens.. Et sted man ALDRI skulle tro at man traff Siv.. Men alt dette har en logisk forklaring.. Jeg er kafeludder/tøs.. You deside..;) Hehe.. Etter en laaaaaaang dag på skolen, som egentlig ikke var så lang, tenkt i antall timer, men laaang.. Så bar det til Betania, etter litt mat og søvn i heimen. Her ble vi satt til å lage mat til 50(!!!!!!) stk! Ja, du leste rett, 50 stykker!! Hehe.. Etterpå ble det sliting i kafe'n, hvor vi lekte litt viktige..;) kl 06.00 ble det stille i bygget, og folk falt til ro. Tenk om vi kunen sovet lenge og godt!!:D men NEI! kl 09.15 ringte vekke klokka! Det var på tide å stå opp og kjøpe/lage frokost til disse 50 menneskene.. SLIIIIT!!;) men litt moro da..:D Etter endel sløving og litt mer soving, gikk turen, for meg og helene(også nå kjent som bikkja), til L9, hvor det var CB. Og nok en kafe som måtte drives..:S Men CB er godt! CB er digg! Blir så gira..:D Når kl nærmet seg 00.00 kom vi tilbake til Betania.. LITT hypre.. Så nå som kl ernesten 05.00 sitter jeg her å har egentlig veldig my energi.. Noe som selvfølgelig oxo kan ha noe med all kaffen å gjøre..;) WooHoo!! Yesda! Men nå orker jeg ikke å skrive mer.. Må finne på no..:P Vi snakkes!:D